kakara bende de pıhtılaşma var ilk gebelikte sorun vardı bacaklarımda pıhtı ile varis corabi ile girmiştim şuan 34+1 hamileyim gebeliğin 10.haftasindan beri varis corabi kullanıyorum ama ben kalp damar cerrahi ile yol alıyorum o ne uygun görürse onu yapacağım haftaya kontrolumde soracagim benim icin hangisi uygunsa sağlık sorunlarimdan dolayı bebeğin erken olma ihtimali de var ama çoğu hastane emboli çorabını giydiriyor