Hediye_00 Kızlar buraya gidip memnun kaldığınız doktor hangisi birdee nasıldi doğumumuz hastane Felan
Green Fatma salih ve gül nihal isimli doktorlar çok ilgili ve çok kibar davranıyor ikinci doğumumu orda yaptım nasip olursa üçüncüyüde orda düşünüyorum
Hediye_00 esrasezerkbk bende salı günü gittim eşleri dışarı cikartiyolar bekleme salonuna bile almiyolar yani gebe polikinligi dışında bekletiyor