minipanda 17.haftadan beri seyirme deyme gibi hissediyordum günde bi defa falan,..3 gündür hiç bişe hissetmiyorum 18+1 im öldümü diye korkuyorum başına gelen varmı:(
2prensesannesiiii minipanda normal canım 1 gün hissedip 4 5 gün hissetmedim o haftada 20 de her gün hissetmeye başladım 🙏🏻
MugeGuness minipanda şu an düzenli hareketlerini hissedemezsin canım zaten korkma. 23. 24. haftadan sonra düzenli olarak hissediyorsun
xxelifxx Çok normal canım o haftslar yeni yeni hissedilen zamanlar şimdii 33.haftamdayım hiç durmuyor 🤭
2prensesannesiiii minipanda evet 17 haftamda hissetmeye başladım arada sırada 18 haftamda bi hissettim 19+6 ya kadar hissetmedim panikledim sonra sağlık ocağına gittim kalp atışını dinledim ay bide bulamadılar düzgün derinden zayıf geliyor korktum sonra bi sürü ebe denedi biri yerini buldu kuvvetli kalp atışı geldi macera aradım resmen o gün kendime evdeyken bu kadar korkmamıştım 🙈 ertesi günü durmadı yerinde zaten sonra her gün hissettim 🥰
HtcAksy minipanda cok cok erken ama iciniz eahat etmiyorsa lütfen doktora gidin ve ne kendinizi nede bebeginizi strese sokmayin
Betulaa O haftalarda olabilir ama korktuysanız doktora veya sağlık ocağına baktırın içiniz rahat etsin😊
eminenur123 minipanda bende aynı şeyi yaşıyorum 18 haftalık olduk bugün tık yok yarın kontrolumuz var yarın gideceğiz
Mucize_mom2 minipanda öylee cidden sürekli hastaneye gidesim var bir an önce 30 lu haftalara geçmek istiyorum cidden🙋🏻♀️