KadriyeSoyucok 16 haftada kızımız olacağını öğrenmiştik dünkü kontrolde ise bebeğiniz erkek dedi doktorum 😟
Z72r47asel KadriyeSoyucok Ay şuan bende korktum 23 haftikken gittim kız dendi daha kontrole gitmedim şuan 32 haftaligim herşeyi kıza göre aldm umarım bizde aynı sorunu yaşamayız herşeyi sil baştan almak zor gelecek 🤰
Azra41 KadriyeSoyucok 😄 komik ya bana doktorum 13+6 da kız dedi kiz dedi kızım oldu. Bence bu doktorun bilgi ve cihazın kalitesi ile alakalı ..
Aysegul_3838 Özür dileyerek oha demek istiyorum farklı doktor muydu yoksa aynı mi şaşırmamak elde değil @KadriyeSoyucok
Rabiskoo Zeliha272763 erkek değişmiyo pipi nrt göründüğü için ama bazen kız sanılıyo pipisini saklıyo bebek
KadriyeSoyucok Evet aynı doktor söyledi Avusturya’da yaşıyorum burda hem geç söylüyorlar hemde yinede yanlış söyledi bende bi daha değişirmi dedim haklı olarak yok yok daha değişmez erkek dedi 🙄😂
KadriyeSoyucok Ben hiç bir hazırlık yapmamıştm çünkü daha önce geçen yıl beş aylık bebeğimi suyu bittiği için gebeliğim sonlandırıldı o yüzden temkinliyim. Elim hiçbirşeye gitmedi henüz altı ay bitmeden de almayı düşünmüyorum nasib 🤲🏻
KadriyeSoyucok Azra41 olabilir ama doktorum içinde iyi doktor diyorlar bindebir böyle yanılma olabiliyormuş oda bana denk geldi burda daha önceleri okumuştum böyle şeyler başıma geleceğini bilemedim
Zeliha272763 Rabiskoo hayırlısı inşallah benim bir kiz bir oğlum var diğer bebeğimi doğumdan hemen sonra kaybettim tek temenim sağlıkla kucağıma almak
kadertugrul7 KadriyeSoyucok bizede erkeğe benziyor dediler ama sadece bi tahmin dedi bir tane oglum var gönlümden de kız geçiyordu ama tabiki önceliğim hayirli sağlıklı bir evlat olmasi ama su an nedense bi umutlandim istemsizce🤭
Candan_13 Kızlar tam bugunki yaşadığım şeyin postu 20+4 dün şimdiye kadar hep erkeğe benziyor denildi ama içimde vardı kız diye hissettim dedim kız ben hissediyorum diye bugün detaylı ultrasona girdim organ taramasına kız denildi çok mutluyum çok
zeynepsi Candan_13 canım kesin erkek mi demişti doktor senin bebişe, pipiyi falan göstermişler miydi yani, bende çok kız hissediyorum ama doktor kesin erkek dedi 13. Haftamda değişir mi acaba ya
Z72r47asel Tugcekaraaaaa Uzun bir süre değil aslında ayda bir çağırıyor doktor bazen randevu düşmüyor yoğun olduğu için bugün gidiyorum♥️
Ebrarliva KadriyeSoyucok ay darısı başıma🤣🤣 benimde bir kızım var bunada kıza benzior dediler ama daha gitmedim 23 haftaligim suan