hamileliğim boyunca lierac kullandım hiç çatlağım yoktu sezeryan doğum yaptıktan sonra hızla kilo verince bir sürü çatlağım oldu Bacak ve göbeğimin alt kısmında kırmızı kırmızı suan ve emziriyorum göğüslerimde de kırmızı çatlaklar oluştu bu kırmızı çatlaklar gider mi kremi kullanmaya devam etsem doğum yaptım diye bırakmıştım sürmeyi 😣