alya00 Kubare134 ben 20.haftada hissettim.acele etme ve kafana takma ilerleyen zamanda öyle bir hissediyorsun ki karnımı delip çıkacak sanıyorum bazen🤗🥰
61lazkizi61 Kubare134 o haftadalqrda hissetsen bile düzenli olmuyor canım bir kaç gün de bir de olabilir çok küçük olduğu için fark etmemiş de olabilirsin çok stres yapma en iyisi doktoruna git iyi olduğunu görünce için rahat etsin bebiste senjn stresinden etkilenmesin annesi 🥰bende 14-15. Haftalarda hissediyorum genelde doktorum çok zayıfsın arada yağ tabakası yok gibi hissedebilirsin demişti ☺️
guzelanne01_ Kubare134 canım haftan çok küçük ki en erken hissedeceğin ilk gebelikte 18 der doktorlar ikincide 16 ben şuan 25 haftalığım 19 20 gibi başladı solumda sağımda hissetmeye
Kubare134 guzelanne01_ öyle mi çok korkuyorum 🥺bedenen ruhen çöktüm inanın saçlarım beyazladı 15 haftada
guzelanne01_ Yumusakyastigimmm tıp dünyası bunu bağırsak hareketi olarak adlandırıyor bünyesel bir durum olduğunu düşünmüyorum ki öylede hisseldilemesi imkansız 45 gram oluyorlar o haftalarda nasıl hissedebilirsinki🤦🏻♀️🤦🏻♀️
guzelanne01_ Kubare134 aaa aa canım hissetmedin diye korkulurmu bu kadar sen bebeğine aşırı zarar verirsin kesinlikle doktorlar 16 haftadan önceyi hissetme saymıyorlar Bağırsak hareketi olarak tıp tanımlıyor dediğim gibi benim ikinci gebeliğim 19 20 gibi anlamaya başladım oda az az şuan 25 haftalığım
Yumusakyastigimmm guzelanne01_ bağırsak haraketiyle bebeği ayırt edemicek kadar da değilim diye düşünüyorum .
Cnsadl 15 haftalık bebeğin hareketlerini zaten hissedemezsin bağırsak hareketidir o ki bende öyle sanıyordum hayır bebeği hissediyorum diye sonra gerçekten bebeğimi hissettiğimde anladım aradaki farkı korku yapmayın kendinize
ssseher Bende 24 haftaligim gecen gece bacagima kramp girmisti onun kasilmasiyla kasiklarimada agri girdi cok kotu olmustu. Ertesi gün cok az hissettim hareketini ve bugunde saat 12 oldu suan ama hala hareket yok korkmaya baslamalimiyim 🥺