27+3 benimde dün çok oynuyordu ama akşamdan 2 kadar uyudu sonra oynadı bişeyler yedim uydu normalde babasından önce kalkardı babasının işe gidiş saati ama bugün daha uyanmadı bu haftalarda normal mi bir gün çok hareketli bir değil bazen korkuyorum ya