cancel_ Selam kızlar 5+3 deyim bugün yolk kesesi oluşmuş fakat içi henüz çok küçük dedi doktor siz kalp atışları ne zaman duydunuz
arirangg cancel_ Ben de 5+3’te gittim keseyi gördüm. Yolk bile yoktu. 10 gün sonra gidip bebeği ve kalp atışını gördüm
brcn_ynky14 Ben 5+9 da gittim kesem faln çok güzeldi ama kalp atışı yoktu 6+4de duyduk ama çok şükür 😋♥️
Lavanta46 Kızlar bende 6+4 te gidicem acaba duyabilir miyim kalp atışını çok heyecanlıyım ilk gebeliğim
cancel_ Benimde ilk gebeliğim doktorum intrauterin yerleşim düzenli yazmış internete yazdığımda çok tuhaf şeyler yazıyor insan tedirgin oluyor yolk kesem görünüyor ama bebişi henüz göremedik çok heyecanlıyım 🐣🥹🫣
Lavanta46 cancel_ canım bende keseyi gördüm ama yolku falan görmedik bakalım pazartesi günü gidicem inşallah bebeği görür ve kalp atışını duyarız ❤️