Dü öğlen kontrole geldim doktor artık alalım doğuma yatışın yapıldın dedi red ettim sırf eve gidip gelmek için son hazırlıklarımı yapmak için sonra 1 saat sonra gelerek yatışımı yaptırdım 2 saat sonra yani saat 4 de suni sancı verildi rahimden yarım saat sonra sancılar ufaktan gelmeye başladı hep öyle sürecek sandım ama saatler geçtikçe acı hissiyatım arttı istemsiz bağırıyorsunuz sadece anlık ama ıkınmak kaka yapmak isteği geliyo ama olmadığı içim bağırıyorsunuz çok acı elişi çekmedim sonra ben artık dayanamaz hale geldim ve ıkındım ıkındım dediler bebeğin saçlarını görüyoruz daha bi hırs geldi onların dediğini yaptım sonra çatala aldılar beni 2 3 ıkınmaya pırt bebeğim çıktı o kadar şok oldum ki sıcacıktı inanın ben yaptıysam herkes yapar suni sancıdan korkmayın şu an bi kaç dikişim var ama hissetmiyorum bebeğime süt sağmakla meşgulüm çok fazla ıkındığım bebeği bi ileri bi geri götürdüğüm için biraz oksijensiz kalmış oksijene bağlı şu an da benim paşam Allah herkese nasip etsin sormak istediğiniz varsa sorun hanımlar yardımcı olayım