tatlım cerrahiye yönlendiriyorlar direk kadın doğum anlamaz ama benimde aynı hemoroidim olmuştu protocol diye bi krem var onu kullandım iki gün sakinleşti benim yanıyodu dokunmayı bırak su bile değdiremiyodum neyse biraz kantaron yağı liraz krem derken yanması geçti ve burdan edindiğim bi tavsiye ile cesaret edip kendim onu içeriye doğru ittim korkma sakın altına bi ayna al iyice incele ve parmağını kremleyip içeri doğru ittir parmağın bir boğum kadar girsin yani seninde içeri biraz bekle çekme elini hemen yerleşsin iyice oraya sonra çek elini ve ayağa kalk o süreçte çok ıkınma hafif sarkma yapabilir yine ben bi kaç gün düzenli olarak elimi temizleyip kremleyip içeri ddğru baskı yaptım sürekli çok geçmiş olsun nasıl cesaret ettin diyenlere o ağrılı çekince kurtulmak için yapıyorsun emin ol