Kızlar ilk önce şunu söyleyeyim Ben 4 tane doğum yaptım hepsini normal yaptım sancınız geldikçe Sadece normal bir şekilde yıkılmanız gerekiyor Affedersiniz nasıl büyük tuvaletinizi yaparken ıkınıyorsanız aynı şekilde ıkınmanız gerekiyor Yani bunu sadece doğum sırasında değil her sancınız geldiğinde yaparsanız çatala çıktığınızda doğum için zaten otomatik kendisi geliyor