Pnar01 Merhaba anneler 30+3 haftalık gebeyim hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu geçirip ve antibiyotik almadan atlatan oldumu aranızda acaba antibiyotik kullanmak istemiyorum ama idrar yollarında enfeksiyon olduğunu söyledi doktor🥺🥺
tugcee0 Pnar01 bende 30 haftalık gebeyim geçen hafta bende de çıktı gebeliğin başından beri vardı düşüp düşüp yükseliyordu bende ne yapacağımı şaşırdım artık
Dillosss Hamileliğimin basindan beri yaşıyorum bu sorunu 1 hafta var doğumuma benim idrar yollarımda da doğuma yakın çıktı yine enfeksiyon antibiyotik kullanmama rağmen geçmemişti çok illet bişey bende bu durumdan çok şikayetçiyim