Kızlar 37. Haftamdayım her an doğumum olabilir normal istediğim için ve 2 gün önce ayağım kırıldı şu an alçıda maalesef.. Merak ettiğim genital bölgemi tüy dökücü kremle alabilir miyim? Ağda fobim var daha önce kuaförde alınırken yırtık oluştuğu için.. Normalde jiletle alıp öyle doğuma girmeyi planlıyordum ama ayağımdan ve ağrısından dolayı bide göbeğimiz malum alamıcam maalesef, zaten alçıda var duşada giremiyorum çok kötü denk geldi. Tüy dökücü krem sürüp temizleyenler var mı? Umarım zararsızdır çünkü tek çarem o gibi geliyor.