melteW bence yanlış düşünüyorsun tabi ki çok kötü bir şey deprem fakat hayat iyisiyle kötüsüyle hayat devam ediyor yani çocuk istiyorsan ne zamana kadar yapmıycaksın ki depremin veya başka bi doğa olayının ne zaman olacağını bilemeyiz inşallah tekrarı olmaz rabbim ülkemizi korusun