37+6 hamileyim 3 gün önce nişanım geldi çok hafif arada belim ve kasıklarım ağrıyo hastaneye gittik NST de sancı çıktı ama açılmam yok 3 4 saat sonra tekrar gel dedi bir sürü egzersizler yaptım spor yaptım ama gittiğimde yine yoktu ayrıca bir kutu hurma da yedim öncesinde açılma olması için en faydalı yöntemler neler bilen var mı