neshakin benimde doğumuma 2 haftam var doktorum söylemişti eğer düzenli geliyorsa doğum sancısı oluyor demişti 15 dakika bir başlayıp araları kısalırsa mesela 10 dakikaya düşerse sancılar 1 dakika sürüyorsa şiddeti önemli değil düzenli olması gerekiyor dedi öyle olursa doğum sancısıdır hastaneye geç demişti