Prenses_annesi123 37 haftalık doğum yaptım bebeğim 4.5 kilo oldu şeker hastasıyım ben şekeri çok düşük ve hızlı nefes alıp veriyor diye yoğun bakıma aldılar 24 saaatlik çıkarırlar mı acaba