Bayanlar bu konuda eşlerin tutumu dini açıdan çok önemliymiş. İlk gebeliğimde tutacaktım eşim izin vermemişti onu dinlemek zorunda kaldım. Sonrasında bulantılarım başlamıştı ztn asla tutamazmışım. Bide hocaya sorduğumda tut kızım, peygamberlerimizin anneleri 1 hurma yermiş bir sürü yiğit doğurmuşlar demişti çok etkilenmiştim :(. İlk bebeğimi kaybettim ölü doğum yaptım, çok ilaç kullanıyorum o yüzden tutamayacağım. Rabbim sağlıkla sıhhatle öteki ramazanlara nasib etsin🤲🏻❤️