bende 10+6 oldum bugun. bulantilarim 5. haftadan beri var ama hic kusmadim sadece tiksinme gibi oluyor. bir parca ekmek yesem kuzu cevirip yemisim gibi hazimsizlik yasiyorum son 2 haftadir. ve gogus hassasiyetim basindan beri var. hatta dun aksam ve bugun gogus acimalarim azaldi biraz endiseliyim :( acaba bir sey mi oldu diye. kontrole de daha 10 gun var nasil dayanacagim bilmiyorum