Slnbhs
Kızlar dün kontrole gittik 28+6 ikizlerimi bekliyorum. Erken Dığum tehlikem olduğu için sürekli yatıyorum ilaçlar iğneler. Bu hafta gittiğimde rahim ağzımı ölçtü 46 mm ultrasonda. Sancılarda 20-24 arası çıktı nst de. Çocuklardan biri 1250 diğeri 1000 gram. Sizce iyi mi böyle olup da ne kadar dayanırlar?