km16 Evet bebeği taşımak iyiyce zorlaştı midem yanıyor sürekli bide her geçen gün kilosu da artıyor normal doğum şansımız olmaz diye de korkuyorum umarım bugün doğum yaparım da rahatlarım. sizde 42 ye kadar beklemek istemiyorum diyin tehlikeli olabiliyor 40 tan sonra bizim isteğimize bağlı bebek sonuçta gelmiyor. bekletildikçe durumlar değişebilir