Ftmrmkkl benim arkadaşım doğum yaptı orda 10 ay önce aşırı memnun hemşirelerden ebelerden hastaneden çok memnun benim sağlık ocağında çalışan bir tanıdığımda oranın doğum konusunda çok iyi olduğunu söyledi ama bilemem tabi ben bende 25 haftalık oldum 15 temmuza gidiyordum orası rezalet şimdi de şehir hastanesine gideceğim