Bilge1hira busra_ulcay153 iki doğumumda da korkudan stresten hep sezeryan olsun istedim hatta doğum anında bayılacam felan filan dedim ama yok bacım ikiside normal doğum oldu 😂 Şimdi de diyorum ki iyiki normal doğum yaptım
Azra41 busra_ulcay153 ben zorunlu sezaryen oldum. Herkesin vücut yapısıyla alakalı bişey ben korse falanda kullanmadım bana çok dediler karnın sarkar çok kötü olur vs hiçte olmadı şükür 🤲 toparlanma süresi zor olur dendi benim kızım yoğun bakimdaydi hergun ziyaretine gittim 🥰 ben bide pimpirikli panik atak bırisiyimdir canım catlidir ama o zaman canım tatlı da olmadı hatta herkes şok olmuştu nasıl bu kadar erken toparlandın diye 😅 şuan 4 ay 12 Luk kızım.
busra_ulcay153 Bilge1hira peki ayıp olmasa sarkan genişlemen olmadı mi Buda beni biraz endişeye düşürüyor
annesininkuzudu-1 Ben normal oldum şuan yine hamileyim fakat sezaryan aklımdan geçmiyo değil çünkü çok zor normal doğum şimdi sezeryanlar daha kolay bence ilk çocuksa bence sezaryan normal zor ya insanın ömrü gidiyo hala dün gibi aklımda doğum aklıma geldikçe korkuyorum
MaviK annesininkuzudu-1 ben ilk doğumu sezaryen oldum hatta en baştan istedim normal doğum yapamam dedim etrafımda çok zor geçirenler vardı etkilendiğim için sanırsam ama çok rahat normal doğum yapanda vardı . Sonra erken doğum oldu suyum gelmesine rağmen açılmadım sezaryene alındım çok rahat geçirdim tekrar hamileyim nasipse yine sezaryen olacağım. Her iki doğum da kişiye göre değişiyor demek ki keşke normal rahat bir doğum yapabilsem yapana helal olsun diyorum. Olmayınca olmuyor ama gerçekten ☺️ Siz de yaşadığınızı biliyorsunuz. Bünyeyle alakalı. Sadece illa normal diye diretenleri asla desteklemiyorum çünkü yakın arkadaşım ben sezaryen olmam normal doğum yapıcam diye 40 haftayı devirip çocuk dışkısını yiyene kadar bekledi doktoru dahi uyardı hepimiz uyardık ama dinlemedi mesela acil şekilde hayati tehlikeye düşünce sezaryene alındı. Bunu anlamıyorum her iki doğum da doğumdur. Anne yaşadığı psikolojiyi kendi biliyor. Sizin gibi annem de ilk doğumda bana çok zorlanmış ve bir daha normal doğum yapmamış üç kardeşimde sezaryenle ve hala annem anlatır o kadar etkilenmiş
Sevcanyigit Normal doğum yapmayı çok istedim ama maalesef ilk doğumum sezeryan oldu çok şükür hemen toparladım anlatıldığı kadar kötü geçmedi ve gerçekten o kadar korkulacak bişey yok 2. Bebeğimi bekliyorum Buda büyük ihtimalle sezeryan olacak gibi
Sahnedekimadam Normal doğum sana ve bebeğine zarar vericekse ( panik atak vs ) sezaryen Ama senin ve bebeğin sağlığı için normal doğum 🙏🏼
Cansubadurr Sezeryan olup . 3 yıl sonra normal doğum yapan Bi arkadaşım var. Bende çok yapmak istedim 41 haftaya kadar bekledim.. sancı çektim ama nasip olmadı açılma olmayınca bebekte iri Bnde minyon olunca Dr acil sezeryaana aldı. Ama Dr çok önemli bu konuda blliki ben normal yapamicam alttan muane ediyorsun neden 41 kadar bekletip riske attın beni danci verseydin şuan düşündükçe pişman oluyorum belki 38 haftada deneseydin olurdu . Şimdi 2inciye hamileyim aynı hastaneye başka Dr gittim buda sezeryan olur ilk sezeryan olduysan diyor ya ne alaka abi çok sezeryandan sonra doğuran var Drlarda hiç uğraşmak istemiyorlar ya.
-_Esra_- Sevilay_1 gene böyle bir post açıldı ben dedim ki ben istekli sezeryan oldum kadın başladı Allahın yarattığı fıtrata göre normal doğum yapmak zorundayız sezeryan doğum zorunlu haller dışında yapılmaz çok büyük günaha giriyorsunuz günahkarsınız hatta beni Allah’a şirk koşmakta itham etti değil normal doğumda çocuğun geleceği güne Allah karar verir ama sezeryan doğumda siz haftaya Salı günü gel alalım diye gününü kendiniz belirtiyorsunuz Allah’ın işine karışıyorsunuz dedi ablaya sayfalarca yazdım ama nafile fkfkflffş