Tugceayy_ Aybüke isminin yanına uyucak isim varmı sizce tek isim koymayı düşünüyoruz ama eşim 2. İsim neva dedi başka uygun isim söylermisiniz
-_Esra_- Sahnedekimadam ay hiç sorma Arkadaşım yaptı o hatayı bebeğe Hayrünnisa ismini koydu eşi de yanına Meva ismini koymuş soyisimleride Kalenderoğulları Hayrünnisa Meva Kalenderoğulları birde eşinin soy adını aldığında düşünemiyorum.
Sahnedekimadam -_Esra_- Ay eyvah 🤦🏼♀️ 😄 bende iki isim düşünüyorum Adel Lina , Adel Ela , Melina ? İkinci bulamadım ama soyadımızı kullanmayacağına net eminim ondan rahatım😬😄