Kızlar bikac gundur ara ara sancı çekiyorum nst de sancım çıktı alttan muayene ile bakılınca açılma gözükmedi.. Bikac günde şeffaf jel bı akıntım oldu.. Yatis verdi doktor ama açılmam olmayınca kalmak istemedim.. Simdide ara ara sancı giriyo ama tam düzene giremedi.. Açılma olması için evde ne yapabilirim