Evet arkadaslar nerden başlıyım bilmiyorum 6. Aydan beri bitmek bilmeyen bacak arası agrısımı desem (acılmayı hızlandırdıgına inandım) mide yanması mı desem ☺️ neyse benm oglus gec döllenmeydi o yüzden üc doktor üç ayrı tarih verdi ben pazartesi artık 40+1 olmustum ve ne sancı ne baska bise ve sert bir karın (deprem korkusundan sonra oldu) ve doğana kadar sürdü. Normalde ikinci dogumum ilki biraz rahat gectigi icin normal olarak planladık dogumu 🙆♀️ neyse pzartesi doktor acılmama vs baktı istersen bekleyecegini yoksa yatıs yapcagını söyledi ben tabi o an korku pnk yok dedim carsamba gel dedi yatıs yapalım ozaman🫣 neyse ben salı aksamından kendi sancım gelsin diye daha sıcak suyamı oturmadım merdivenmi inip cıkmadım ama tık yok sancı geliyo uzanınca geciyo😩 Neyse olacak gibi degil Meryem ana otunu suya koyup dualarını edip uyudum. Sabah 9.5 gibi hastahaneye girdim acıklıgıma baktılar 3.5 cm ama bende yine tık tok neyse suniyi 10.5 ta taktılar acılmam ilerliyor ama sancı cok hafif böyle belden giiriyo adet sancısı gibi geciyo😥 dogum kocuyla egzersizler yapıp acılöayı hızlandrdık ama sancı yine öyle vah vah edilcek gibi degil ben de suyum gelmedigi icin böyle oldugunu ebelere söyledim söylemez olaydım😩 gel catalda muayene edeyim dedi bu arada saat aksan 16.30 falan dogumhane girdim 8 cm suyumu patlattı 9 oldu asıl film burda baslıyor eliyle alttan uyarıyor sancı geldkce ıkın diyor ama ne mümkün eger güzel ıkınırsan doktoruna cagırcam dedi ama benm sancılar tavan bel karın agrısı defil o vajinaada rahimde olan agrı beni benden aldı bi ara dedim beni burda öldürün kalkıyon olmuyo yatıyon olmuyo en sn dogum kocu bellme masaj yaptı baktım baskı var hemen söyledim catala cıktım tekrar bu kez ıkınma diyolar ama nasl bir ıkınma istegi sizden bagımsız 😥 doktoru acil cagrdılar geldi oda ıkınma diyo benm dedklerimi yap dikişssiz olacak dedi ama ne mümkün yani ıkınmama sansın yok biraz ugrastı bi baktım sıcaklık oglum kucagında ☺️ tosun bu masallah dedi gününde gecms beklemeseydik iydi dedi cünkü pazartesi gnü kilosu net 3490 dedi fazla cıktı🤤 o arada bir rahatlama geliyorki insana ☺️ sonra eş cıkarma ve varsa dikiş işlemleri haloluyor. Suniden korkmayın sakın kendi sancınlada gitsen son yarım saatte hickimse birsey yapamıyor Allahla basbasa kalıyonuz benim hikayem böyle sormak istediginiz varsa sorabilirsiniz. Bu arada ebeler agrı esigimin yüksek oldugunu söylediler. Buda cok etkili