Aylinslmci Zumrammk ben suan 24 haftalığım ama o kadar cok ugrastım kı devletten alabilmek ıcın maalesef alamadım mecbur ozele gittim
minigim1669 Zumrammk malesef pahallı 🥲 pazartesi detayliya giricez inşallah 950 tl o da en uygunu. 4000 tlye bile yaptıranı duyduktan sonra 950 tlye şükrettim 😂
Aylinslmci Zumrammk araştırıp durumuz varsa özelinde daha uygun olanını bulabılırsınız. Her hastanede yok detaylı olanda anında doluyor.
Nuross Zumrammk özel aşırı pahalı 1200 tl verdim ben keşke devlet hastanelerinden sıra bulabilsek uğraşlar dökmesekte özellere gitmesek
Sahnedekimadam Önce kadın doğuma randavu alıcaksın canım doktorun yeşil alan açıcak , sonra yönlendirir zaten .Online ya da hastane içinden sıra alıyorsun
33begum Aylinslmci nasıl geçti dr nelere baktı bişey çıktı mı bana kalpte üfürüm gördüm dedi ama her bebekte olabiliyormuş takip etcem dedi😩
Zumrammk Öyle bir yerdeyimki koskoca memlekette bir tane doktor varmış onada iki ay önceden randevu alıyormuşuz bazen geldigime bin pişman oluyorum ama yapcak bişey yok saglıkla dogsun yeter diyorum
Zumrammk Aylinslmci malesef kocaelinde yok olanlarda şehirin dışı gibi yerlerde oraya gidip randevu alman için iki ay önceden gitmek gerekiyormuş
Aylinslmci 33begum yok canım cok sukur bısey cıkmadı her organına elıne yuzune patmaklarına heryerını ayrı ayrı gosterdı kalbıne baktı herseyıne baktı sukurler olsun ıyı gectı. Merak etme canım ole dedıyse ilk kızımdada kalbınde ıkı delık vardı cogunlukla kapanıyor korkma demıslerdı kapandı cok sukur
Aylinslmci Nuross evet 1200 özellere göre uygun bır fıyat bırde bende 1250 verdım. Baska hastanelerde cok daha pahalıydı
33begum Aylinslmci inşallah doğana kadar geçer takmamaya çalışıyorum ama arada aklıma takılıyor 🤦🏻♀️