Canım kardeşimin kızı dogumda zorlanınca omzunu kırıp çıkarmışlar bizde ilk defa duymuştuk doktor endişelenmeyin 15 gün içinde düzelicek demişti gerçektende düzeldi şuan 3 yaşında. Ama fileli sargi beziyle durmuştu hareket ettirmeyin demişti. Senin bebişinin de düzelir Allahın izniyle 🤲🥰