KaderKrmazAlva Kızlar ilk doğumla ikinci doğumum arası 5.5 sene olucak hemen hemen 2 tane doktor buldum normal doğumu deneyebilecek olan çünkü ilk doğumum sezaryandı olaki tekrar sezeryan olursam dahamı zor oluyor acaba
MaviK KaderKrmazAlva ben de ilk doğum sezaryendi aralarında 3 yıl olacak nasip olursa yine sezaryen ama ben fark olacağını sanmıyorum canım. Çünkü kız kardeşim ikiz hamilelik geçirdi 4. Ayında bebeklerden biri zorunlu alındı rahim duvarında kaldığı için. Sezaryen olmuştu 5 ay sonra da tekrar sezaryenle doğum yaptı epidural+spinal kombin yaptırdı gayet normal bir süreç geçirdi doktorda önemli sanırsam. Ama zorlanmadı şükür
Melisasak145 KaderKrmazAlva bende aynı 5 yıl arayla sezeryan olacağım ve 13 günüm kaldı ilk sezeyanim çok zorlu geçti ve çok ağrılı geçmişti bundanda çok korkuyorum açıkçası bebegimde doğum kanalına girmiş aslında normal doğum olabilir fakat sezeryan yerlerinde İncelme vs olduğu için doktorum bu riski ben almam sende almamalisin dedi oyuzden sezeryan olacağım ama ne yaşayacağımı bilmek korkutuyor 🥺
MaviK KaderKrmazAlva inşallah canım hangisi sana kolaylık verecekse o nasip olsun , sağlıkla atlatırsın ❤️
KaderKrmazAlva Melisasak145 yaa aslında 3seneden sonra denenebiliyor kuzum senin ilk neden sezeryan olmuştu peki
Melisasak145 KaderKrmazAlva 41 haftada sezeryan oldum ben normal doğumu bekliyorduk aslında ama doktor ihmali yüzünden çocuğum aslında beslenmeyi kesmiş 3500 kiloydu en son gittgimde bı sonraki kontrolde 3100 kiloya düşmüştü ve prof Dr gittigimde çocuk yarına sağ cikamayabilir hemen almamız lazım diyip apraar topar ameliyata girdim 🥺😔