Merhaba bende sizin gibi bı kimsyasal geçirmiştim.9 ay gebe kalamadim.Esimim sperm değerlerinde morfoloji düşüktü iki ay sperm arttırıcı bıtkisel bı ilaç kullanmisti.bende bu ay bal propolis arı sütü karışımı yemiştim adetin ikinci guninden itibaren hangisi faydalı oldu bilmiyorum ama bu ay hamile kaldım Allah a şükür.Ben her şeyine baktirmistim.Rahim filmi bile çektirmiştim.Hicbir sorun yoktu.Eger sizde de sağlık açısından bı problem yoksa zamanı vardır sabredin.İllaki olur.