Minik1Civciv Anneler ben bugün Haseki eğitim araştırma hastanesine gittim Sultangazi deki Hematoloji yazmış sabah akşam 4000 lik vurulacak diye. Rapor yazmadılar bana. Biz yazmıyoruz dediler. Nerde yazdırabilirim.
minikmucizemmmmmm Minik1Civciv aile hekimi rapor çıkartamıyor. İlacı yazar ama ücretli alırsın fazlasıyla. Kadın doğum doktorum rapor çıkarttı bana. Ücretsiz alıyorum iğneleri.
17papatya Minik1Civciv canakkaledeyiz ve buradaki devletteki doktorlar.da ısrarla.rapor çıkartmıyorlar pazartesi özele gideceğim umarım cikartirlar
Minik1Civciv Hilalkula1215 bence de öyle yapcam Asya da Oğuz hocaya gidiyordum. O raporu ücretsiz yazmıştı. Bebeğimin kalbi durunca fobi oldu doktorum çok iyi ama gidesim gelmiyor o hastaneye. Medigold de parayla yazıyor 100/150 dedi mecbur yazdırcam. Her şey ticarete dönmüş.
minikmucizemmmmmm Minik1Civciv en son 5 kutu yazmıştı doktorum. Ama belirli bi teşhisle, açıklama ile rapor yazıldığında ücretsiz oluyormuş ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım benim raporda venöz yetmezlik yazıyordu
Minik1Civciv minikmucizemmmmmm bende rapor var canjm zaten normalde Hematoloji dedi zaten sabah akşam kullan
Minik1Civciv 17papatya sorma canım yani koskoca araştırma hastanesinde hiç mi benim dışımda iğne kullanan yok işlerine gelmiyor bence