Hazalibis Kızlar merhaba bebeğimin doğum tarihi 28 Ağustos olduğunu söyledi doktor ve yenidoğan olarak ne alacağım hakkında hiç bir fikrim yok. Herkes sıcakta sadece zıbın ile duracak çok şey alma diyor ama inanın kafam çok karışık. Tecrübeli anneler neler alabilirim fikir verebilir misiniz ?
Hatice1998 Hazalibis benim 2. Hamileliğim banada öyle denilmişti Allah aşkına nasıl sadece zıbınla duracak ya bol bol al tabiki en çokta tulum al gün içinde en az 2-3 defa değiştiriliyor ve öyle hemen herkesin dediği gibi 3-6 aylık giysilere geçilmiyor 0-3 ay bol bol al canım Ben bu hamileliğimde öyle yaptım ✌🏻👍🏻
grego05 Hazalibis 0 0-3 3-6 olarak 10ar tane zıbın aldım düz hiçbir özelliği olmayan modellerden Sonra beğendiğim kıyafetlerden stoklardakine göre aldım Çoraplar müslinler aldım incecik olanlardan özellikle kundak ve uyku tulumu aldım en önemlisi bunlar dedi herkes ve uyku danışmanı arkadaşım uyku tulum almamın daha doğru olacağını söyledi. Normal tulumları kruvaze aldım uyku halini bozmamak için özellikle 0ların hepsi kruvaze göbeğinden dolayı. Kendime eşya taşıma çantası aldım Süt saklama poşetleri sağma makinası Göğüs kremidir pişik için sudocrem ve bebek zeytinyağı Hepsini zamana yaydım bi anda olmuyor
Demet78 Hazalibis bende aldım fotoğraf atamıyorum duramıyorum çok güzel şeyler var ama Ağustos olacağı için ince yada kısa kollu tercih ettim 🤰
Ececec Hazalibis benim de 28 Ağustos görünüyor. Ama artık havalar soğumaya başlayacağı için o tarihlerde genelde patikli tulum almaya çalışıyorum içine de yarım kollu çıtçıtlı
Sahnedekimadam Aynen bol bol zıbın al canım bazılarını kolsuz al , gece değiştirmek gerekince zor oluyormuş.. İlk haftalarda giydirmek için ince uzun kolda alıyorum ben.. birkaç tulum olabilir. Dışarısı için alt üst takımlar , hırka vs alabilirsin..
Mavisim099 Hatice1998 bende sipariş verdim e bebekten indirimi görünce 3 aylık aldım herkez olmaz diyince çok üzüldüm iptal de edemedim 😪
Kediler Benim de 29 ağustos görünüyor ama ağustosun sonu olduğu için havalar yavaştan soğumaya başlar diye düşünüyorum. O yüzden müslin gibi çok ince kıyafetler yerine pamuklu ama havanın durumuna göre kat kat giydireceğim gibi aldım. Temmuz başı değil sonuçta, mevsim sonbahara kayacak artık…
Mutlulukkk Benimde agustosun başlari gozukuyor ama yine de yeni dogdugu icin belki usur diyorum. ☹️ Uzun kollu body falan almadim hic. (Hastaneckislari var sadece) sizce alsam mi
Aecer Hazalibis benim de ağustos ortası doğacak. Yenidoğan max 1 ay giyiliyor o yüzden 4-5 takım hastane çıkışı dışında yenidoğan almayın diyorlar. Hastane çıkışları içinde zıbın oluyor zaten o yüzden yenidoğan ekstra alırsam 1-2 tane zıbın alıcam sadece onları da kısa kollu alıcam. 0-3 ay da 2 ay kullanılacağı için 15 takım falan almayı düşünüyorum tulum ve alt üst takım karışık. 0-3 ayda ayakları üşür diye patikli tulum ya da patikli altlardan tercih edeceğim ama 3-6 ayları patiksiz alacağım boyları çok çabuk uzuyor sıkmasın diye. Benim en çok kafamı zıbın karıştırıyor 0-3 ayları birkaç uzun geri kalanları kısa kollu alacağım çünkü kıyafet içine kısa kollu giydirmek yeterli olur evler sıcak oluyor.