Aysenur426868 36 haftalık hamileyim az evel 15 dk once şiddetli bir şekilde sol göğüs hizam kalbim de sizlanma ağrı saplanma oluştu kalktım yürüdüm nefes egzersizi yaptım ama baya uzun sürdü korkuyorum da bu durumu yaşayan varmı :( normal midir sizce
Aysenur426868 ysmnprltn keşke ilgi gormedigim öyle bı ağrı olsaydı hay bacım 😏kalp krizi geçiriyorum sandım şuan bulantı var boğazımda yedigim umarım sabaha bişey olmaz 😭
ysmnprltn Aysenur426868 kız şaka bi yana ara ara benim de nefesim kesiliyo haftalarımız yakın. Dik duruyorum bi de kesik kesik öhö öhö diye öksürüyorum düzeliyo dene bi istersen