Pnaarkuss Merhaba kızlar 17+1 deyim bebeğimin hareketini hissediyo muyum tam emin olamıyorum bazen karnımda değişik bi his oluyor ama bilmiyorum siz nasıl hissettiniz ilk hareketlerini ve ne zaman
Nuross Pnaarkuss ben 16.haftada mısır patlaması tarzında hissettim birkaç gün sonrasında da sanki içimde birşey kayıyor gibiydi beni gıdıklandırıyordu hatta😅bebeğimin ilk hareketleriymiş gittikçe artıyor
Pnaarkuss Nuross bende mi sorun var anlamadım ama daha iki gün önce gittim doktor herşey yolunda dedi
Nuross Ozge56 evet hatta ben gaz falandır dedim ama doktorum zayıf olduğum için hissettiğimi ve bebeğin kendini belli edişi olduğunu söyledi
Nuross Pnaarkuss hiç öyle düşünme benim arkadaşım 19.haftadan sonra hissetti bir arkadaşım da 21den sonra tamamen bünye ile alakalı
Pnaarkuss Nuross sorun olsa söylerdi doktorum diye düşünüyorum ama yinede tedirgin olmuştum çok teşekkür ederim 😇