Yagmurbasak16 Kızlar merhaba ben 7+5 günlük hamileyim normalde bir süre oturduğumda kalkınca ağrıyordu biraz ama bugün fazlasıyla belim ağrıyor herhangi bir kanama leke falan yok bişey yoktur dimi 🤲
Sahnedekimadam Bek,bacak,kasık ağrısı normal dediğin gibi kanaman olmadıkça korkma .. bebiş büyüyor, rahim büyüyor hepsi ondan🥰
Yagmurbasak16 Sahnedekimadam normalde de ağrıyor bugün çok fazla oldu henüz kalp atışınıda duymadım cuma günü kontrole gideceğim inşallah öyledir canım