Kızlar hamileliğimin ilk aylarindan beri kaburga kemiğinde ağrı ve Batma oluyor doktora sordum usutmedendir dedi 3 4 aydır bir üşütme geçmez mi 6 aylık olduk hala geçmedi bebek kaburgaya mi giriyor diyecem ama ilk aylardan beri yaşıyorum bu sıkıntıyı benim gibi yaşayan var mı ya da bı bilgi sahibi olan yardımcı olur musunuz lütfen 😊