Gebelik belirtileri, regl ile aynıdır canım.. reglide yaşamadığın belirtiler varsa düşünülebilir.. ama mevsimsel de olabilir.Testin de ilk 5 dakikası doğru sonradan çıkanı dikkate almamak lazım.. kaset test denediysen bence bir de erken gebelik testi dene , predictorü tavsiye ederim