Nwysnp Evet ilkine göre biraz daha fazla acıyo ama öyle dayanılmıcak bi acı değil sadece bikaç gün oluyo acısı bebişimizi kucağımıza alıncada geçiyo zaten 😊 Ben 3.sezeryanımı olacam inşallah 34.6 Allahım hepimize yavrularımıza sağsalim kavuşmayı nasip etsin