seherarabaci1 Kızlar merhaba 5 gün sonra 2. Sezaryenimi olcam merak ettiğim Bi şey var ilk Sezaryene göre dikişler daha mı zor iyileşiyor yaşayanlar yorum yapabilirler mi ?
gamzosgamzos seherarabaci1 benim ilkide ikincide çok rahat geçti ikincide kimseden destek almadan doğum yaptığım günün akşamı kalkıp oturabiliyordum hatta hemsiremin önerisi ile ilk gün 10 merdiven inip çıktım ☺️
elif233233 seherarabaci1 ben subatta 2. Sezaryenimi oldum dikisim hic agrimadi . Cok guzel ve cabuk iyilesti
Ayssslii seherarabaci1 valla bende cuma günü büyük ihtimalle sezeryan olucam ilkinde belden almıştım çok zor topladım bunda genel anestezi istiyorum zor topladım psikolojik olarak felan görmek istemiyorum hiç bişey ya panik atak oldum ilkten sonra siz düşünün
Masal12345 gamzosgamzos bende sezeryan olucam yapıştırıyorlar diye duydum dikiş oluyomu göbeğin tamamen gittim biraz bilgi verirmisin hiç beklemiyordum araştırmadım o yüzden korkuyorum
BabyMinor gamzosgamzos nasıl basardın kral ben topuk kanı için sağlık ocagında merdiven çıkamadım jsjsjsj
seherarabaci1 Masal12345 İlkinde benim göbeğim hiç kalmadı tabii Ben birkaç gün sonra korse taktığım için de olabilir ma İkincide herkes Çok ağrın olur dediği için ben biraz korkuyorum
gamzosgamzos Masal12345 aynen canım benim ikiside yapıştırma oldu dikis yok şuan incecik bir çizgi hiç belli bile olmuyor Evet göbeğim gitti sağlıklı beslenme ve spor ile yani sezaryen göbeği diye birşey yok ☺️
Masal12345 seherarabaci1 korse bende var bir iki tane normal korsemi kaç gün sonra takicam peki doktora sorun sizde sakıncası yoksa yine takin
Masal12345 gamzosgamzos ayy maşallah çok sevindim rahatladım dikiş olmadığı içinde hiç göbek sevmem bekarkende göbeğim vardı çok rahatsızdim bu durumdan Peki ne tür spor egzersiz mi bol bol yürüme mi naptiniz
seherarabaci1 Masal12345 balensiz korse idi Bel için ebebek’ten almıştım Çok sıkmıyordu 3-4 gün sonra takmama müsaade etmişti doktor
gamzosgamzos Masal12345 teşekkür ederim 💕 leslie spor yapıyorum ☺️ 6 aydan önce spor yasak o dönem yürüyüş yapıyordum
Masal12345 Ayssslii bende görmek istemiyorum psikolojim bozulur uyumak istiyorum uyanınca bitmiş olsun ameliyat bizim istegimizi önemsiyolarmi acaba devlet hastanesinde yapicam ben