@Tugceplt Selamlar , bende şehir hastanesi ile ilgili bir kaç tecrübemi paylaşmak istiyorum . 38. Haftadaydım. Doktora kontrole gittiğimde bebekte gelişim geriliği gördü ve beni apar topar doğumhaneye aldılar , 9 saat orada kaldım , açılmam yoktu sancım yoktu , yapılan alttan muayeneleri saymıyorum bile. Cihazların birinde sancım çıkıyordu diğerinde çıkmıyordu . Sonra servise aldılar 2 gün serviste kaldım , ne için kaldığımı hiç bir doktor söylemedi . Kimisi bebeğimin gayet haftası ile uyumlu olduğunu kimisi ise 2 hafta gecikme olduğunu söyledi. Kimin ne söylediği belli değildi açıkçası. Yaşadığım stresi , doğumhanede gördüklerimi hiç anlatmayayım. Sonrasında özel hastaneye geldik bebeğin durumunun iyi olduğunu , kanala girdiğini söyledi . Sezeryan doğum yaptım , doğum esnasında kordonda bir problem olduğunu , bebeğin strese girdiğini söylemiş . Şehir hastanesine gidecek olanlara Allah sabır versin diyorum . Ne kadar kötü olabilir ki diyordum gerçekten oldukça kötü olabilirmiş. Çok şükür ben bebeğime kavuştum. Allah herkese nasip etsin.