Kızlar merhaba, yatak odam karanlık oda ve pencere bile yok. Bebeğin doğduktan sonra burada rahatsız olacağını düşündüğümüzden hava temizleyici aldık. Bu durumda sizlerin böyle durumu varsa ne gibi önlemler aldınız? Şimdiden önlem alalım. Bu önemli konuda yardımcı olucak arkadaşlara teşekkür ediyorum.