Ben açik tenliyim tüylerimde siyah değil sarı-açık
kahverengi normalde.
Zamanında lazer yaptırmıştım (2 sene önce) etki etmez deselerde etmişti baya. Kol altımda, bacakta ve özel bölgede tek tük çıkıyordu onlarda elimle çektiğimde direkt geliyordu elime. Çok güzeldi anlayacağınız 😂 Bacaklarımda hala az geliyor ama kol altı ve özel bölge çoğaldı hamilelikle ve normalden de koyulaştı…
Ben bilmiyordum hamilelikle çoğalacağını bileydim zamanında lazere para vermezdim 😂
Neyse kızçem iyi olsun tüy dediğiniz nedir ama göbeğimde hiç tüy kıl yokken hamilelikle sarı tüylerim çıkmaya başladı. Bu da normal diye düşünüyorum artık, var mı aranızda fikir beyan etmek isteyen :D
Nasıl başa çıkıyorsunuz. (karnıma elletmem bu arada ne olursa olsun, bir umut doğumla gider diye düşünüyorum) 🥲😬