Ben de 29 Haftalık hamileyim bana da doktorum suyunun bir tık fazla olduğunu takip etmemiz gerektiğini söyledi. Karbonhidrat bazlı beslenme yerine protein bazlı beslenmemi önerdi. Şu an protein bazlı besleniyorum iki hafta sonra tekrar kontrole gideceğiz bakalım ne diyecek. Şu fazlalığı devam ederse ilaç tedavisine başlarız dedi ama fazla açık konusmadi .