Gmziscn evet takip ediyorlar.hatta 20 ve 24 haftalıkken tetanoz aşısı vuruyorlar.doğum yapana kadar sizi,doğum yaptıktan sonra bebeğinizi takibe alıyorlar.
Benim gittiğim hastane ilk gidişimden sonra kendileri bildirmiş,o yüzden arayıp çağırmışlardı.eğer sizi arayan yoksa bence kendiniz gidin.