26 haftalık gebeyim geçen hafta makatta kaşıntı nedeniyle genel cerrahiye muayene oldum kremler verdi 2 gün geçer gibi oldu sonrasında şeker yüklemesinin ardından tekrar başladı kadın doğum doktorum idrarımda mantar çıktığını söyledi ve 3 tane fitil ve krem verdi 3.fitilimi bugün kullandım ancak hala makattada önde de çok yoğun kaşıntı var ne yaptıysam geçmiyor buna benzer bir durum yaşayan var mı nasıl kurtuldunuz artık kaşıntıdan sanki tüm vücudum kaşınıyor perişanım 😞