Gksbulut ense kalinligi kac canim? Burun olculdu mu ? Bunlar lazim oncelikli olarak. Sinir dedigi ney biliyormusun atiyorum olmasi gerekrn ense kalinligi uyduruyorum suan 2.00 , seninki 2.02 veya 1.98 bile ciksa down ihtimalin var diyorlar. Bilgisayarda cunku bunlar bi oran belirlenmis alti veya ustu ciktiginda sana söylemekle yukumlu malesef. Bana ense kalinligi 4.5 dediler burnu olusmamis dediler. Agla agla gunlerce amniyosentez dediler onu cesaret edemedim bende nipt yaptirdim temiz cikti. Simdi baska doktorla devam ediyorum bana dediki
Canim istedigin testi yaptir bazi seylerin tipta bile aciklayamadigi bir oran vardir. Senin nipt testin %99.9 temiz cikmis ama o 0.01lik oran? Yani dua et elinden geldigince tetkiklerini yaptir. Gerisi biraz benim sahsi dusuncem takdiri ilahi yani. Icini ferah tutt ben bu forumda herkeste duydum down dediler ama degilmis diyen cok cok fazla kisi var azimsanmicak kadar cok yani