uzlet Skalyoncu canım yaptırmadım gebelik için yaptırmak isterdim ama aşırı korkuyorum 🤦🏻♀️ göbek deliğine ne için yaptırcaksn acaba
Skalyoncu Deletedmom_85 bnde pazar gün yaptıracagım demir eksikliği vardı takviye aldım ondan tedirginim biraz
Amineayn Ben bizzat kendim uyguladım gebelik öncesi rahüm temizliği için yapmıştım daha öncede diz ağrım için uyguladım 3 kez elhamdulillah şifa allahtan çok faydasını gördüm
Amineayn Skalyoncu göbek deliğine has değil nereye yaparsan yap bi müddet hafif kanama olur oraya önce minik bi pamuk üzerine biraz daha büyük bi pamuğu bantlyın 8/10 saat hafif sızıntı şeklinde kanama olması normal
Deletedmom_85 Skalyoncu biraz ısırık oluyor tabi hissediyorsun ama dayanılmaz değil sonrası kanama cok oluyor o kadar
Skalyoncu uzlet ben ülseratif kolit hastasıyım o yüzden çok öneren oldu yaptırmak istiyorum ama bilmiyorum halen karar veremedim
uzlet Skalyoncu canım keşke korkmasam ben düzenli olarak yaptırırdım hatta korku mu yenip gebelik için yaptırmak istiyorum ama bakalım artık bence muhakkak yaptır hiçbir zararı yok ama işin ehli bilen biri olmasına dikkat et