Mervesgtl
Canm anlayamadm sen adet olmadığın için doktora gitmeden mi kullandın. Ben şöyle söyliyim 1 2 haftalık falanmış benm bebeğim beta da bile negatif çıktı düşünün doktor adet söktürücü verdi ben ona rağmen adet olmadım .15 gün sonra tekrar gittim 4 5haftalık falan gebeliği gördü şok oldu kadın
Bende sordum hemen hocam söktürücü kullandım bsey olurmu die şuan 14 haftalığım çok şükür bseh olmadı olmaz da Bsey dedi