2019 yılında buradan paylaştığım doğum hikayem yaaa çok duygulandım hamilelik günlüğüm olmuş Happy Mom teşekkürler…
Merhaba kızlar…
Hamilelik sürecim hep doktor değiştirmekle kararsızlıkla geçti çok şükür büyük bir problemim olmadı mide bulantıları 3 ayın sonunda bitti rahat bir hamilelik geçirdim 7 kilo aldım ve
Haftada nişanım geldi devlet hastanesi acile gittik ebe 2 cm açıklık var bugün yarın doğum olur sancın olursa gel dedi,Heyecan korku hemen ailelerimizi aradık
geldiler hem kayınvalide hem annemler ev doldu 😄 tımarhane gibi ev curcuna
bi hafta geçti hala bebek gelmiyor ve ben hemen doğsun bebeği görsünler giden gitsin kalan kalsın istiyorum çünkü ikisi aynı anda olmuyor didişiyorlar geriliyorlar vs.
Ben doğumu başlatmak için ne yapabilirim araştırıyorum sürekli ve en çok korunmasız ilişki öneriliyor,
bende öyle yaptım 🙈 iki saat sonra sancım başladı belden başlıyor kasıklara vuruyor saat 1.30 hastaneye gittik ebeye anlattım muayene edecem dedi odaya girdim suyum patladı kanla karışık yerler falan hep su ebe geldi hemen doğumhaneye saat 1.30 da girdim yarım saat’ten fazla nst , çok zordu çünkü yatarak sancı daha da zorluyor 😞
5 cm açıklıkla doğuma girdim 10 dk felan çatalda kaldım sanırım
kesi yok dikiş yok 3 kg doğdu oğluşum 😍
Bana göre kolay doğum yok sadece ne kadar kısa sürerse o kadar iyi 👍
Saat 2:30 da doğdu oğluşum toplamda 1 saat sürmüş doğumdan çıktım eşim kapıda canım çok ağlamış sesimi duyunca acı acı bağırıyor insan ne yaptığını bilmiyor rabbim herkese yardım etsin
Koştu beni öptü ebe hanım oğlumuzu uzattı almadı benim yanımdan ayrılmadı o çok özeldi benim için bir kaç saat kalıp evimize geldik küpe almış bana (kaybolmuştu öncekiler çünkü )çiçek almış babamda diyor bunlara para mı verdin domates alsaydın yemek yaparlardı 😂😂😂 şimdi 20 günlük olduk çok şükür 🤲
Devlet hastanesi lüx değil ama sezeryan kesinlikle yapmam diyenler için ideal çünkü yaşadıklarımdan sonra özel de sezeryan deseydiler inanmazdım güven problemi oluşmuştu artık
çok şükür oğlum da bende iyiyiz varsın hastane odamız süslü olmasın evimizde Mevlüt okuttuk evimizi süsledik balonlar,magnetler,sunumluklar gönlümüze göre oldu inş hepinizin doğumu güzel geçer gönlünüze göre olur herşey…