Nesinn kizlar 36-3 olduk hala sanci falan hic bi tık yok. en son kafasi yukardaydi ondan ola bilir mi acaba
Nesinn Linasel sag salim kucaginiza alin insAllah. sancisiz acilmaniz olmasi ne kadar enteresan ya. ben hep şey duşundum yalanci sancilar olcak haraket edemicem falan ama hic bişey yok daha
Linasel Nesinn evet bende aynı şekilde düşündüm ama düşündüğüm gibi olmadı herkeste farklı oluyor demekki